Klacht - Informatie en advies
Gebruik ons formulier voor eventuele klachten. De link hiervoor vind je in je orderbevestiging. Neem contact op
Optioneel kunt u hier direct naar het klachtenformulier gaan
In dringende gevallen zijn wij tijdens onze openingstijden telefonisch en per e-mail bereikbaar en zoeken wij samen met u naar een oplossing.
Beschadigde goederen bij levering door een rederij
Als je ziet dat je pakket uitwendig beschadigd is, is het erg belangrijk om de schade door de chauffeur op de pakbon te laten bevestigen.
Als je de goederen wilt retourneren of een korting wilt geven, geef dit dan aan in ons formulier.
Verborgen schade
Heeft u tijdens het uitpakken ontdekt dat uw goederen beschadigd of kapot zijn? Maak duidelijke foto's en voeg deze toe aan het klachtenformulier.
Uiteraard zorgen wij direct voor vervanging of korting.
Snijfouten
Indien u constateert dat de geleverde goederen niet in de correct bestelde afmetingen (groter dan 5 mm) zijn aangekomen,
neem dan direct contact met ons op door het formulier in te vullen.
Onderweergave en verkeerd artikel
Als de bestelling de verkeerde producten bevat of incompleet is, gelieve dit dan precies in het formulier te vermelden,
welk artikel ontbreekt of defect is. Wij zorgen dan zo snel mogelijk voor vervanging.